Followers

salam . Owner Blog nyh adlh Orang Utara , orang perelihh oke :D *peace*
jadi kalau ada stengah bahasa yg anda xpham . Munirah mnx Sory naa . hehe . & Penggunaan AKU pd yg Lbih dewasa jgakk harap dmaafkann okee . tdak dsengajakann & Munirah akan cuba elak drpd terjadi perkara2 yg dsbutkan tadi .

Wednesday 7 March 2012

Rindu BFF saya '


   hye awak semua , 
sihat kah ?
harap anda semua sihat ja oke 
munirah pun sihat ja 
[ xtnya pun , nk hbq jugak ]
hehe


oke , malam ny munirah Rsa mcam sedih ja 
xtw laaa , 
semalam Munirah mmpi BFF Munirah ,
mimpi yg diorang xsuka kawan Munirah lagi .
sob sob sob :'(
sediiiihhhh sangat Bila bgun pagi tuh 
dh la mkin lama rsa mkin jauh jak 
Rasa mcam mimpi semalam tu Betoi2 tejadi 
takuuuuttt 

Utk SahabatKu :
I Miss You ! ,
Rindu sangat sangat
Series aku mmg xSuka Bila hmpa ada Couple msg2
bukan jeles , cuma bila kasih dh trBelah bhagi ,
masa Untuk bersama pun Kurang
TAPI ,
aku Happy Bila tgok hmpa Bahagia :)
&& 
aku doakan hmpa akan terus dpat Kebahagian tu 
yess i know , not all things we can share right ?

# aku redha . its oke lahh  #
Munirah seorag yg Kuat & berani okeyhh 
jadii , i'm oke .
yup , series i'm okey :)

No comments:

Post a Comment